Overzicht updated – LMV jan-dec 2017

Het overzicht is weer bijgewerkt.

Het is niet echt mijn ding deze keer. Ik zie de Fiona cardigan en Malibu trui graag, maar ik ben te snel afgeleid om te breien volgens patroon, ik geraak altijd de tel kwijt. Zelfs als ik het een in een boekje noteer, dan slaag ik er nog in om het te verprutsen.

De kleuren van deze truien zijn prachtig, dat koningsblauw met grijs, roze en lichtblauw.

20170115-120170115-2

La Maison Victor januari-februari 2017 | www.lamaisonvictor.com

Geef een reactie

