Een wollen Titus

De Titus trui stond op mijn verlanglijstje om te maken. De eerste keer dat ik iets naaide voor mijn liefste. Hij wou graag een warme trui, dus koos ik een wollen stof. De stof prikt eigenlijk een beetje en is naar mijn persoonlijke mening iets te dik om de kraag van deze trui mooi te doen uitkomen. Ik heb getwijfeld om de binnenkraag in boordstof te maken, misschien was dat toch beter geweest.

Afwachten of de trui veel uit de kast zal komen …

20161204-120161204-220161204-320161204-420161204-5

patroon | Titus trui uit La Maison Victor editie nov-dec 2016 | www.lamaisonvictor.com

stof en boordstof | Stoffen Verkempinck | www.stoffenverkempinck.be

label | Nominette | www.nominette.be

 

Geef een reactie

