Pam top meets See You at Six

Een blouse voor mezelf… Ik had ze allerliefst gemaakt in de donkerblauwe versie van Dandelions (lovelovelove!!), maar die lijkt zowat overal uitverkocht. Het werd een lichtroze versie. Ik verlengde de mouwen met 7 cm (ik hou van lange mouwen) en het lijfje met ‘slechts’ 3 cm, dat mocht minstens nog eens zoveel geweest zijn. Ik vind het een beetje kort uitvallen. Ik had het eigenlijk moeten weten, want ik ben geen kleintje  :-). Ik heb ook een foutje gemaakt aan het voorpand. Bij de halsboord aan de stofvouw heb ik geen naadwaarde aangetekend, waardoor ik nu behoorlijke ‘inkijk’ heb. Ik heb het al wat verbeterd met een steekje ergens op een derde, maar ik overweeg van het onderste stukje gewoon dicht te naaien.

De viscose van See You at Six is heerlijk. Zacht, verwerkt makkelijk, mooie kleuren en de tekeningen zijn in het echt nog fijner. Ondertussen heb ik ook nog een stuk donkerblauwe Triangles gekocht.

Moesten we nu heel lief vragen aan Naomi of ze nog wat van die donkerblauwe Dandelions laat bijmaken….? Of als iemand zou weten waar ze die nog zouden hebben, please let me know!!

20161003-120161003-220161003-3

patroon | Pam top uit La Maison Victor editie jan-feb 2016 | www.lamaisonvictor.com

stof | Dandelions roze van See You at Six | www.seeyouatsix.be

label | Nominette | www.nominette.be

Een gedachte over “Pam top meets See You at Six

Geef een reactie

