Zomers bloemenjurkje

Ik heb een hoge nood aan zomerse jurkjes. Et voila, mijn eerste exemplaar. Niet slecht voor een eerste keer, ik ben er wel tevreden mee (op het stiksel van de zoom na, een beetje gerimpeld). De naden werden doorstikt, dat vond ik mooier.

Een schone decolleté zonder al te veel inkijk, ideaal. Ik zal dit patroon zeker nog eens hergebruiken.

20150809-1 20150809-2 20150809-3 20150809-4 20150809-5 20150809-6

patroon | jurk 106 van Knip Extra (bijlage) mei 2015 | www.knipmode.nl

stof | Strass via Mondepot | www.mondepot.be

Een gedachte over “Zomers bloemenjurkje

Geef een reactie

