Leeuwentrui – Zeemanhack

Een trui voor dochter L.

Ik zag al wat “kussensloophacks” in blogland en vond dat heel mooi. Ik heb er eentje gekocht van een leeuw en eentje van een uil. Hier alvast de leeuwentrui.

Het patroon van svdhz2 heb ik achteraan gelaten zoals het zou moeten zijn. Het voorpand knipte ik in één stuk uit een kussensloop van de Zeeman (maat 110 past net). Onderaan maakte ik een boord met elastiek in, zodat de trui netjes aansluit.

patroon | trui met knopen op de schouder | stof-voor-doe-het-zelvers 2 | www.emmaenmona.blogspot.be

stof voorpand | kussensloop van Zeeman | www.zeeman.com

zilveren kamsnaps & oudroze doorstikte stof  | stoffen Verkempinck | www.stoffenverkempinck.be

label | Nominette | www.nominette.be

 Voorkant trui

Voorkant trui

Zijaanzicht trui
Zijaanzicht trui
Onderkant trui
Onderkant trui
Achterkant trui
Achterkant trui

Detail schouder
Detail schouder
Geef een reactie

